Het is bijzonder belangrijk om kennis te delen over Bejo’s rassen met collega’s en klanten. Omdat we de Open Dagen dit jaar helaas niet kunnen organiseren, hebben we plannen gemaakt voor alternatieven. Met online marketing en film brengt Bejo haar nieuwste en recent gelanceerde rassen onder de aandacht.

Virtuele première van Bejo rassen

Om onze uitgelichte rassen te presenteren aan onze klanten worden er diverse gewas/ras films gemaakt. In een onlinecampagne worden de filmpjes in de weken 38, 39 en 40 gepubliceerd op onze social media kanalen. De focus ligt hierbij op de eigenschappen van de rassen en de mogelijkheden die deze bieden voor de markt; uiteraard toegespitst op telers, plantenkwekers, dealers en industrie. 

De filmpjes zijn weliswaar specifiek bedoeld voor telers, maar zij geven jou ook een kijkje in de wereld van Bejo en de uitdagingen die we aangaan. Bovendien maak je via de filmpjes kennis met een aantal Bejo medewerkers.

Volg Bejo via LinkedIn, Instagram of Facebook zodat je alle filmpjes direct op je tijdbalk te zien krijgt.

Zoek jij een leuke baan of stage?